Gå til innhold

inn og ut musikk i kirka..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva har dere valgt av musikk for inn og ut i kirka..

vi har ikke peiling på slik..

noen plass på nett man kan høre på salmer og finne noen fine,og hva heter den "tradisjonele" musikken de bruker når bruden går ned til alteret...? den "typisk film/amrikanske sangen"

noen som skjønner hva jeg tenker på..hehe =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk,skal ta en titt når ungene er i seng,akkurat nå hører jeg ikke meg selv tenke engang..hehe

Skrevet

Vi skal ha Mendelssohn til inngang og Canon in D til utgang... Når du sier tradisjonell, vil jeg tro du tenker på enten Mendelssohn eller Here Comes The Bride (også kalt Wedding March, men det er jo mange som kalles det).

Skrevet

Vi skal ha Purpose inn og Brudemarsj fra Øre ut, hadde aldri hørt de før og ville ha noe annet enn den tradisjonelle Mendelssohn, så de er perfekt for oss:) Fikk tårer i øynene da de ble spilt på info møte i kirken så det er jo et godt tegn:)

Skrevet

Vi skal ha purpose inn og Mendelssohn "a midsummernigts dream" ut..

Gifter meg til lørdag og gleder meg masse til de spilles.

Skrevet

Sjekk sangmannen.no for flere marsjer.

Vi skal ha Pachelbels canon i D dur inn og Trumpet Voluntary ut, om organisten godkjenner ;-)

Skrevet

Hehe, Twinny, kan jo bare ta en tlf til Sissel og si når og hvor hun skal stille opp;) For fin var den:)

Skrevet

Husker ikke hva den het som vi hadde ut, men jeg gikk inn til Gabriels oboe...den er sååå nydelig... Den er oxo kjent som Nella fantasia (treor det er sånn det skrives:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...