dolly29 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 babyen min på 8 uker, sliter mye med luft i magen. merker hun gråter ekstra mye når hun ikke har bæsja en dag. vet jo at så lenge jeg fullammer så trenger de ikke å bæsje hver dag, men ba babyen min blir veldig utafor da hun er vant med det. idag, gav mannen litt maltekstrakt i munnen hennes. hun sovnet rett etterpå. men det er vel ikke så lurt å gi henne det. noen som har noe tips
Sunshine med småtroll:) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg brukte minifom på mini og det funker.Får det enda å,men kun til frokost og kvelds.Har vært til kiropraktor og han har blitt helt frisk=) kan kanskje være kolikk hvis hun sliter veldig mye? Mini hadde KISS som igjen første til kolikksmerter.. Et annet råd kan være fenikkelte. Kan gi det til henne, men selv er det jeg som drikker det.
Piipii Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ga også minifom til begge mine med bra effekt:) Ellers gå jeg minsten fenikell te til hvert måltid noen som også virket veldig bra. Tenk også litt over hva du spiser, jeg mått ihvertfall endre en del på mitt:) Ellers er jeg ening med det hun over skriver, har samme erfaring som henne og vært i samme sitvasjon:)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 jeg vil også anbefale at du passer litt på hva du spiser det var hovedproblemet med min lille pode, når han hadde luftsmerter. for å hjelpe på luftsmertene vil jeg anbefale fenikkelte til babyen, og ammete til deg
dolly29 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 kan jo kjøpe fenikkelte, men miniform skal ikke brukes her nei, Brukte det helt til jeg leste på helsenytt.no. Er også påpasselig med hva jeg spiser, men tror ikke det er det. Hun har ikke kolikk, har vi da fått beskjed om. vi går til kiropraktor, skal imorgen igjen. Men merker at det er en del grining når det er over en dag siden hun bæsjet. Men hun bæsja for 1 time ca. og nå er jenta ganske så fornøyd:) Dette med den teen. Hvordan blandes den? Skal jeg la den trekke og vente til vannet er lunket?
Piipii Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Fenikelte skal trekke i ti min under lokk, så kjøler du det i kaldt vann og gir henne to ml:) Jeg ga lillemann det før hvert måltid:) Du kan jo også gi henne litt sviskesaft da, det også bruker og hjelpe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå