Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Altså.. For ei uke siden eller noe, så hadde stortåneglen hans flisa seg opp.. Snille mamman som jeg er, så reiv jeg den bare av.. Tydeligvis har jeg revet mer enn hva bra er.. =S *jada, dårlig samvittighet* Nå er han hvertfall rød og hoven på siden av neglen, ser det kommer ut litt verk av og til (har prøvd grønnsåpebad, det hjelper litt). Renser og smører med sårsalve. Kanskje jeg skal prøve Fucidin? Isted så tråkka han på ei ledning, og dermed begynte han å blø fra det stedet.. Huff.. Og så har han fått feber og er snørrete, men aner ikke om det kommer fra tåa, eller om han bare er forkjøla.. Skal jeg bare fortsette med grønnsåpabad og smøre med salve, eller skal jeg ta han med til lege? Hva ville dere gjort?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jegkan ikke tenke meg feberen har noe med tåa å gjøre, men er sikkert en forkjølelse. Ville vasket og smurt med salve i hvertfall en dag til, og så eventuelt gått til lege. Dakar guttebassen...
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Ja, jeg får se det an litt... Huff.. SKikkelig sutrete idag oxo.. =/
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ville fortsatt med grønnsåpabad OG ringt legen. Infeksjoner og sånn drit er noe hærk!
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja.. Skal sette foten hans i det ikveld igjen, dersom han vil da.. Som sagt, så er han skikkelig sutrete idag, og er ikke helt medgjørlig.. =P Så kanskje jeg skal ringe legen i morra, og høre hva de sier..
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Ja, hør ihvertfall.. Så får heller de avgjøre om han bør bli sett på.. Stakkars lille Rubis..
Silja FullFres McQueen Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mai 2008 Ja.. Huffe, ikkenoe kjekt å være han nå nei... =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå