Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hvordan går det? Hvor gamle er de? Ville du gjort noe anderledes mtp aldersforskjellen etc om du fikk velge igjen? Lurer på om jeg tør sette meg i den situasjonen Har en på 20 mnd og en på 6 mnd nå.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Tre tette er, 5,4 og 3 år. Sistemann var ikke planlagt, og selvsagt har det vært fint, men mer strev enn nødvendig. Hadde ventet et år minst, om jeg fikk velge. Det er mye mas og lyd, men det er det vel i alle aldre. Og her blir minsten litt tilsidesatt av sine søsken, siden han bare er baby i følge dem... Jeg vet ikke om noen ville vært vanskeligere med større aldersforskjell, for strevsomt er det vel likevel, men kjenner i blant at jeg har fått nok. Men det går fort over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå