Junigull 08 + julispire Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 hun er nok ute en stund ihvertfall!! men jeg tror hun fortsatt er gravid. hun strøk seg over magen og smilte på bussen. Da må det jo bli noen fortsettelse!! Tror også forresten at Storm er faren til Gjert. Hvordan tok vilde dna testen`? var det fra en flaske?
påtjukken Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 ja skjønte jo at ho ikkje tok abort.. ho sa jo vi skal klare oss fint vi 3 og så støk ho seg på magen.. ingen tvil.. har lest ho skulle slutte så rekne med ho har det no.. tvile på at storm er faren til gjert, men kan jo hende han er faren til denne i magen hennes da..
Junigull 08 + julispire Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 kan hun ha tatt en annens tyggegummi? storm/jens august må jo få vite om barnet en gang.. blir hektet av denne serien jeg altså... og jeg som hatet den som pesten før!!
Chaiemae Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Det var hans tyggegummi. Hun så på at han tok den ut av munnen og satte den på glasset sitt. Regner med at den nye babyen kommer tilbake en gang og krever arven sin.
påtjukken Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 dei skulle jo slippe å ha noe med den ungen å gjøre uansett.. blitt hekta på den serien eg og.. hehe.. men liker ikkje hove eller no ka han hette.. hehe
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Å litt godt å se at det er flere enn meg som er hektet.. Har ikke sett det på to ganger nå, og er så fortvilet. Fredag var det en dum dum fotballkamp når jeg trykte på tv kl hall 8.. Hadde veldig mange stygge ord da. I går var hele tvn, alle kanalene vekke her.. Så nå sitter jeg klistret til dagens episode:) Når eldstemann min var liten og jeg ammet han, roet han seg når kjenningsmelodien til cæsar kom, da visste han det var en halltime med ammekos,og han fikk sin kos og jeg fikk se og høre alt:)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 vilde kommer ikke tilbake til cæsar nei.. hun ville slutte i serien mens hun var på topp.. jævli kjett men,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå