Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner dere i jobb nå snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min perm er ferdig 1juli=S

Skrevet

Nope, gravid igjen:)

Skrevet

tror jeg blir hjemme et år til, dette var koselig!!

Skrevet

permisjonene min er ferdig 20 juni, men begynner i ny jobb i august... så blir lang sommerferie på meg... og tom konto.... :)

Skrevet

;o) hihi....

Skrevet

Samme som Bippe77 her, så best at det blir fint vær her hjemme hehe

Skrevet

Begynte i 50% jobb da lillegutt var 2.5 mnd, så jeg har fått en veeeldig myk overgang til full jobb igjen som starter 17.juli;)

Skrevet

Jeg begynte litt når lillebror var 3 mnd. Skal jobbe mer fra høsten når han skal gå 3 dager i bhg. Vi bor på gård så jeg jobber ikke fullt, det er herlig, men man blir ikke rik av det heller =)

Skrevet

Jeg starta mandag... Skulle veldig gjerne vært hjemme i flere mnd enda. Savner snuppa når jeg drar på jobb :(

Skrevet

Permisjonen går ut 1.juli, men begynner ikke å jobbe før tidligst 1.august. Har ikke fått bhg plass enda, så vi får se hva som skjer...

Skrevet

21 juli da er det ut i full jobb igjen>:( har ikke lyst i det hele tatt,men vi er avhengig av min inntekt og.jenta skal være hos mormora om dagen så det er jo trygt og godt:) faren skal ha 4 av ukene pluss sine 6 uker ...tipper di skal kose seg..

Skrevet

skal fortsette på skole så begynner iche igjen før rundt 20 august.. deilig lang ferie her:D

Skrevet

27 juni trur jeg min er ferdig. Begynner å jobbe 1 august i 6 uker da mannen har pappaperm. Etter det skal jeg jobbe ca 2 dager i uken frem til vi får barnehageplass....vente og vente og vente. Vi får nå se når det blir plass til snuppa... Men det skal bli deilig å ha henne hjemme til hun i hvertfall kan gå og prate litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...