Caity<3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 hei hei...de siste 3 mnd har min mestruasjon plutselig begynt å narre meg... 1 gang på 30 dg så 35 tilbake på 30 og nå 40 normalt så har jeg vært på 30 dager...hmmm dette gjør det jo helt umulig å regne ut når jeg har el...har jeg el i det hele tatt begynner jeg også å lure på... er det noen med noen erfaringer her...? Burde jeg oppsøke lege? er det noe man kan ta som vil stabilisere syklus,men uten å hindre eggløsning? jaja håper noen kan hjelpe? blir veldig glad for svar! lykke til alle sammen! klem c
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hei! Jeg har etter fødsel for 20 mnd siden slitt med uregelmessig mens selv. 2 uker med mens, så 6 uker ute. så 32 dagers syklus, så 38. Osv... Bare kaos. Denne mnd fikk jeg en på 29 og da er jeg glad:) Drakk litt salviete rett etter blødningen min, kanskje det kan ha hjulpet?
dølajinta Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hei. Jeg også sliter med uregelmessige sykluser. Kan variere fra 28-40 dager. Siste syklus var på 40, men nå har den vært på 30. Fikk mensen den 20. april sist og fikk mensen igjen nå i dag (20 mai). Så det er jo bra. Begynner faktisk å lure på om jeg har EL i hele tatt. Fortvilende altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå