tryllepike * lykkespirer* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 faen! Brystvortene er helt røde og jeg kjenner det stikker hele tiden. Har testet med billigtester men ikke noe positivt der. Er det for tidlig å teste positivt? Hadde spotting i fire dager for en uke siden. Kan det ha vært festeblødning?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Kan jo være festeblødning! Vi får håpe det! Håper det klaffer for deg nå og at det går godt denne gangen:) Når har du ikm?
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg regner første dag med blødning i SA som første dag ikm, det vil si at det er 35 dager i dag...jeg har vanligvis en syklus ca 35 dager men er veldig uregelmessig så gjennomsnittet er vel 37 dager. Har liksom hørt at festeblødninger er så uvanlig så blir så usikker. Men har fortsatt ømme pupper og er småkvalm. Skal kjøpe cb i morgen. Digitale er liksom så klar i talen så da slipper man å lure på de usynlige strekene man synes at man ser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå