Gå til innhold

Fort mett?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

bLir så fort mett om dagen, og mettheten varer så leeeenge...er utrolig kjedelig, for går jo glipp av en del gode middager åsånn, og b lir ikke mye maten jeg får i meg heller... og så blir jeg kanskje ikke sulten før langt på kvelden igjen, og da passer d ikke for meg å diske opp en hel middag rett før jeg går og legger meg.... Drikker jeg vann blir jeg helt fullstappa i magen, og klarer såvidt og bevege meg.. Er ganske ubehagelig også! Any tip?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir også veldig stinn i magen etter at jeg har spist. Men det går fint når jeg spiser ca hver 3.time og normale porsjoner. Synes det er deilig å ikke være hulsulten hele tiden slik jeg var en periode. Etter at jeg begynte med regelmessige måltider ble alt så mye bedre.

Skrevet

hm.. jeg spiser ganske så regelmessig .... og gafler ikke i meg en hel haug, d klarer jeg ikke, magen blir ganske fort stappa liksom...

Skulle nesten ønske jeg var hulsulten jeg..for jeg er glad i mat, og glad i å spise mat....:S

Skrevet

Jeg spiser hele tida ,synes jeg. Blir god og mett, men etter ei lita stund er jeg igjen skrubbsulten. Nesten litt slitsomt, man blir jo rent lei av å spise konstant!!!

Skrevet

Jeg er også sånn. Jeg spiser mindre porsjoner enn vanlig - og midt i et munnfull kan jeg plutselig bli stappmett, det er helt umulig å spise så mye som en bit til uten å bli skikkelig dårlig. Det er ganske irriterende, særlig i situasjoner hvor man føler at man burde spise opp alt man har på tallerkenen, f.eks. når man spiser sammen med fremmede... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...