Madde/sommergutt:) Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Uff, lillegutt har de siste dagene sparket skikkelig hardt på samme sted om og om igjen gjennom hele dagen, føler meg helt sår i siden hvor han treffer. Kjennes ut som et kjempeblåmerke. Han begynner å bli ganske sterk i bena sine.. Er det flere som har det slik? Er det noe man kan gjøre med det? Noen som prøver å "dytte" han bort fra samme området? Er kjempegodt å kjenne liv.. hadde han bare kunne fordelt sparkene litt:) hehe
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Min baby har også blitt merkbart sterkere i det siste. Og til tider treffer den punkter som gjør at jeg rent hopper. Jeg prøver å stryke litt over magen, og snakke/synge litt beroligende, eller høre på beroligende musikk når det er som verst. Vet ikke helt om det er det som gjør at det blir litt roligere der inne, men innimellom virker det som det hjelper... Eller så har jeg også en sånn treningsball som jeg sitter på og ruller litt med hoftene, det virker både på vond aktivitet, og smerter i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå