LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er det værste jeg hører. For jeg er aldri sur slik det egentlig betyr. Men jeg kan feks ha lyst til å gjøre noe annet enn den jeg er sammen med har lyst til, er man da sur? Eller om mamma ringer og jeg er ukonsentrert så er jeg alltid i hennes øyne "sur". Grrr....man er uenig, ukonsentrert eller utålmodig, men ikke sur. Er du sur?
Verbena Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Ja hele tiden i følge en god del folk! Men er jo aldri sur, bare stressa, uenig, ukonsentret, utålmodig eller rett og slett lei!
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 jeg blir sur av å få høre "du er så sur"...... Og klassikeren "du har mensen"
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Hehe, ja du er inne på noe der, om jeg noensinne er sur er det fordi jeg netopp har fått servert "Åhh så sur du er", da blir jeg sur da! :-p
Stratos med 3 barn Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Ja, jeg er sur innimellm ja og poengterer noen det så blir jeg jo så mye blirdere - NOT!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Hos meg får jeg høre alt fra .. Du er alltid blid du!?!? Til ... Du virker alltid så sur.. !?!? De som kjenner meg synes sjelden jeg virker sur.., med mindre jeg faktisk er det.. hehe.. de som ikke kjenner meg kan kanskje anta at jeg er sur av den enkle grunn at jeg ikke smiler fra øre til øre når jeg .f,eks er superstresset på jobben... Jeg er alltid blid og fornøyd., men sier at jeg klarer ikke og gå med et påplastret smil hele tiden.. Jeg blir gretten når folk sier det til meg da.. hehe.. Og pleier da og svare at gi meg noe og smile for så skal jeg smile alt jeg orker.., men akkurat nå gir du meg null lyst.. Men der jeg jobber er det lov og si det.. hehe.. =)
du og jeg og vi to Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Nei. Men jeg blir sur når folk spør slik. At de ikke skjønner at det er lite strategisk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå