mamamaren Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 For hvem andre kan vel være både: Musiker Rørlegger Elektriker Sykepleier Sanitetsarbeider (på flere plan) Kokk Motivator Bedriftsleder Lærer Kunstner Forfatter Skuespiller Aktivisator Bodyguard Fotograf Snekker Maler Nattevakt Cinematogaf Historiker Personlig trener Sjåfør Guide Rett og slett en mamma...
Hønemor&guttaboys Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Klart vi burde hatt bedre betaling! Hvertfall vi som er det på heltid
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er i tillegg rugekasse - burde fått ekstra tillegg for det!
tjukka med spire i magen Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 og for ikke å glemme VASKEHJELP.............. herregud, gjøkke anna jo.........
mamamaren Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 Ja, det var derfor jeg skrev santitetspersonale osv. Det ville blitt for mye å ramse opp bleieskifter, vaskehjelp, renseri osv, osv... Hihi! Apropos, må sette i gang nå, før lillegutt våkner... Men vanskelig å rive seg bort...
Hønemor&guttaboys Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er rugekasse for to! Krever ytterligere dobbelt opp for det ass..
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Hmmm...det der er jo også i stillingsinstruksen til pappaer;0)
mamamaren Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. mai 2008 Helt klart! Vurderte å ta med pappaer og...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Diplomat, forhandler, ernæringsfysiolog, lege, politi, jurie, advokat, dommer, rengjøringsarbeider, adm. dir., husøkonom osv osv
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 WHAT?!?! Det er det ingen som har fortalt mannen min iallfall;) Hehe... Eller så er det bare det at han ikke har giddet å lese den enda... Pappa er å være pappa for sønnen sin og av og til gjøre det kona spør om/evt befaler (hvis han ikke hører første gangen;) )! Bra liste! Kanskje jeg skal bruke den i lønnsforhandlingene nå i vår??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå