Gå til innhold

Ultralyd i morgen, vekstkontroll :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg har små barn fra før, og det ble funnet vekstavvik mens begge var i magen. Har jeg fått time til vekstkontroll i morgen. Gleder meg kjempemye!! Tro om dem klarer å se kjønn denne gangen?! Babyen lå ikke helt tilrette på ordinær ul så jordmoren klarte ikke se da... Nå er jo babyen såpass stor at om den ligger godt tilrette burde det vel ikke være noe problem å se? er 27 uker ifg legetermin og 25 uker ifg ul.. Men det er lege terminen både legen og min jordomor forholder seg til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

På min ordinære UL såg de ikke kjønn, da sov mini med beina godt samlet.

UL nr to (kjente lite liv) da så de det ikke for da var beina krysset.-22%avvik

UL nr tre til ny kontroll 5 dager etterpå for å se etter veksten da så de det heller ikke fordi den var sammenkrøket...-10%avvik

UL i dag derimot!!! EI JENTE!!!! -13%avvik

I dag er jeg 24+6!!

Lykke til!!

Skrevet

Hehe... Hun ville vel helst holde det skjult da:-)

Er ingen krise om vi ikke får vite kjønn, har ikke visst det med de andre fordi vi valgte å ikke vite.. En grunn til at jeg ønsker nå er for å gjøre det litt mer "ekte" for de kommende storesøsken på 2 år og 3,5 år.. Hadde vært greit å kunne si lillebror eventulet lillesøster alt ettersom...Istedet for babyen hele tiden:-)

 

Gratulerer med jente:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...