JulieF*Victoria* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Lurer på om dere gravide har vært borti dette? Og vært gravide? Tror ikke det er en festeblødning, for jeg har blødd litt sånn av og på nå i tre dager....Har aldri opplevd å få mensen for tidlig, bare 1-2 dager for seint. Men jeg har en del andre symptomer. Så er ganske forvirret:( Og litt engstelig for at det er noe galt. Har murringer, kvalme og brekninger... Takknemmelig for svar:)
Lemonia Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har hatt spotting/småblødninger fra før IKM og fram til uke 9-10 dette svangerskapet, men alt fra på UL så langt. Så blod trenger ikke bety slutten selv om det alltid bør tas alvorlig.
flypapir Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg blødde en del i tre dager ca en uke før ikm denne gangen og jeg er gravid...
JulieF*Victoria* Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Tusen takk for svar:) Jeg får vel bare vente å se om det gir seg eller hva dagene fremover bringer...og prøve å holde motet opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå