Tinamor22 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 lurer på en liten ting, håper noen kan svare, sitter nå rett opp og ned på en stol, og føler at magen min er veldig skev, tror hodet ligger på høyresiden og bena litt ned over på venstre side. dette er helt normalt ja?
Tonjepuus89 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 selvfølgelig er det normalt.. ungen flytter jo på seg hele tiden så da blir jo magen litt skeiv alt etter som hvordan den ligger=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå