Masaili <3 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Synes det var drittbillig! Det er jo ikke kvalitet, men holder jo en stund hvertfall! Kjøpte til hele familien i dag:)
1stor1liten =) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 både jeg og snuppa har de.. kjempegode å gå i
Den Blå Engel Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Jeg snakket med en skoselger som solgte både crocs og clogs, pluss enda en etterlikning. Han sa at kvaliteten faktisk er like god på kopiene som orginalen. Han hadde vel ikke sagt det hvis det ikke var sant, for han tapte jo penger på at jeg kjøpte kopien. Men gode er de, og de holder enda, etter ett års bruk. Skal ta meg en tur på Rema i kveld
ღDidrikmamsenღ Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg og snuppa har likedane rosae vi Stinker som bare pokker til å begynne med, men vi setter de ute den første dagen så blir de bra hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå