Gå til innhold

Crocs (clogs) på rema til 29 kr:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var drittbillig! Det er jo ikke kvalitet, men holder jo en stund hvertfall! Kjøpte til hele familien i dag:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både jeg og snuppa har de.. kjempegode å gå i

Skrevet

Jeg snakket med en skoselger som solgte både crocs og clogs, pluss enda en etterlikning. Han sa at kvaliteten faktisk er like god på kopiene som orginalen. Han hadde vel ikke sagt det hvis det ikke var sant, for han tapte jo penger på at jeg kjøpte kopien. Men gode er de, og de holder enda, etter ett års bruk. Skal ta meg en tur på Rema i kveld :)

Skrevet

Jeg og snuppa har likedane rosae vi :) Stinker som bare pokker til å begynne med, men vi setter de ute den første dagen så blir de bra hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...