Gå til innhold

Privat ul i Oslo - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Jeg ønsker en privat ul når jeg er ca i uke 8, bare for å se at alt er ok. Noen som har gjort dette i Oslo? Ønsker å høre hvor de gjør dette så tidlig og om det var flinke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan f.eks gå til Majorstuaklinikken eller Oslo City legesenter.

Anbefaler dem begge, Oslo city legesenter er litt billigere tror jeg, og man får raskt time.

Skrevet

Ringte rundt da jeg skulle ha og Balderklinikken var billigst med 850,-

De var i tilegg utrolig flinke og jeg fikk til og med noen 3D bilder. Kommer til å fortsette hos de i fremtiden hvis det blir behov.

Skrevet

Hei, jeg gjorde også dette da jeg var 8 uker på vei. Gjorde det samme i forrige svangerskap.

Jeg var på Majorstuaklinikken i Oslo, det koster 1200, men det er det verdt!! De er kjempekoselige der, og du kommer ikke til å angre på de pengene:-)

 

Lykke til!

Skrevet

hvis du skal gå på oslo city, så gå til en mann....hadde en horribel opplevelse med en østblokkvinne der!:(..men han mannen er hyggelig

 

men har også vært på majorstuaklinikken og fått kjempeflott tidlig ul:)

Skrevet

Oslo Akutten i nedrevollgt tar bare 650kr for UL:) Veldig hyggelig og flinke..

Skrevet

Takker for svar:)

Skrevet

Veldig fornøyd med Familieklinikken(Majorstua).Profesjonell,hyggelig og erfaren dame.Mille(Lena Milling ble anbefalt av Ullevål da de ikke hadde time til meg der.Var allerede i uke 20)Timen koster kr.1000 og du får 3 bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...