"Liten" lykke Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ønsker en tidlig ul, i ca uke 8. Ønsker noen tilbakemeldinger på hvor de tar ul så tidlig, og om de var flinke eller ikke.
Giinaღ Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Var hos Trygve Bakke hos Oslo city legesenter. Han var en skikkelig hyggelig mann, som jeg gjerne går tilbake til. Han er der kun på tirsdager så lønner seg kanskje å bestille litt tidlig. Har også vært på Volvat, men husker ikke hva han jeg gikk til da het.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå