Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Tenker å kjøpe en for å holde leggene sommerglatte. Er det en grei metode eller ville dere heller valgt vanlig barbering med høvel eller voksing...eller hårfjerningskrem... ? Takker for alle synspunkter og erfaringer ;o)
Candy girrrl Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Au, au og atter au. Og i reklamen stod det ;smertefritt!! Ha!
mamman til to gutter Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Mitt problem er at jeg blir veldig rødprikkete hvis jeg tar for mye hår av gangen og det må jeg nesten i begynnelsen... Er ikke så flink til å bruke den jevnlig, så har noen ganger vokset leggene og så brukt epilatoren etterpå, da har det fungert ganske greit. Litt vondt gjør det, men synes ikke det er verre enn å nappe øyebryn...
It's all about me Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Voks er AU, men epilator er bare lanvarig tortur. Hadde heller godt for voks og hatt det unnagjort på 1 2 3. Jeg led lenge for å gjøre leggene vant til epilatoren, men tro meg detskjer aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå