Gå til innhold

Det dummeste jeg som mamma har gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å klippe bort den store stive vaskelappen i nakken på pysjen til lillegutt....

Det var full krise den kvelden da han oppdaget det. Utrøstlig gråt og febrilsk leting i nakken etter lappen.

Viste seg at han dro den ikke opp fordi den var ekkel, men fordi han elsket å kose med den, ha ha.

Så da ble det å finne en annen overdel med en nesten like ekkel vaskelapp i nakken :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahhahahah!!! :-D Du burde jo ha skjønt at det var en koselapp, hihihihi ;-)

Skrevet

Hadde du sett hvor stor og stiv den var hadde du gjort det samme.

Det verste var at jeg hadde kaset den så kunne ikke sy den på igjen heller :o(

Skrevet

hehe..unger er å bli noen raringer til tider.... Minsta liker å kose med lappen på pute, så den må¨stikke ut av hullet i putetrekket, hvis ikke så "tar hun av".....

Skrevet

Bildet jeg fikk i hodet av deg som syr en slik lapp på igjen var enormt søtt. ;o)

Skrevet

Jeg hadde garantert gjort det samme! :-D Snodige ideer de får noen ganger disse små, hehe :o)

Skrevet

Hva man ikke gjør for barna sine, he he.

Men bare så det er sakt, dette er det eneste dumme jeg har gjort, ellers er jeg helt perfekt :oD

Skrevet

Nå får du se å skjerpe deg :) Håper du fikk en real lærepenge!!! Fy skam ;)

Skrevet

Men det verste var at jeg hadde kjempe dårlig samvittighet etterpå. Jeg burde da kjenne sønnen min såpass godt.

Har lært. Ikke klippe bort noen lapper før han selv ber om det. (Det har skjedd en gang faktisk, he he)

Skrevet

hehe.... Sønnen min har en bamse som han har med seg over alt, den har vært favoritten siden fødselen. Det beste han vet er å sitte å kose med vaskelappen, stryker den mellom langfingeren og fingeren ved siden av (fuck-you-fingeren...hehe). Men det er jo snart ikke noe igjen av denne vaskelappen, så lurer på hva jeg skal gjøre når den ryker : )

Skrevet

Vi får finne noe ekkelt stoff og sy på nye vaskelapper sammen, he he.

Skrevet

Du vet det finnes sånne leker med vaskelapper på? Som altså omtrent består av vaskelapper? Han er kanskje litt for stor til de, men det er jo et alternativ. Ellers er det bare å klippe ut fra dine plagg å sy på hans! ;)

Skrevet

Joda har sett de, men har ikke tenkt å gjøre besettelsen enda større, he he.

Men det det dreide seg om var akkurat denne vaskelappen som var så stor og stiv på pyjsen med BILER, det var den han var så glad i vistnok......

Skrevet

hvor får man kjøpt sånne leker med bare vaskelapper på da?! min er helt GAL etter vaskelapper;)

Skrevet

Tror det er på alixi.no det selges.

Skrevet

finner ingen side som heter det:/

Skrevet

alexi skal det være! ;)

Skrevet

tusen takk!;) bestilles nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...