Gå til innhold

Er det mulig! Jeg er komplett idiot.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på vei for å hente i barnehagen nå, skulle bare raskt sette på en vaskemaskin først. Var litt for kjapp for jeg klarte å

HIVE MOBILEN INN I VASKEMASKINEN.....

Først når jeg hørte vanne fosset inn i maskina, innså jeg min komplette idioti.

Nå ligger mobilen plukket fra hverandre og til tørk på kjøkkenbenken, så får vi se om den lar seg redde.

Andre som har gjort totale amøbe ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg.

Amøbeting nr. 1, I går:

Tok vannmuggen jeg alltid har stående på kontorpulten og helte møysomelig og med stor presisjon ca. 3 dl vann over mobiltelefonen som også lå der.

Amøbeting nr. 2, for lenge siden:

Jeg skulle reise med toget. Gikk i billettluken og kjøpte billett. Krysset deretter hele rommet for å komme bort til søppelbøtten. Hev billetten i søppelbøtten, og gikk deretter tilbake, ut døren og inn på toget.

Skrevet

I går glemte sambo mobilen sin hjemme. Jeg så den lå der, men han hadde kjørt før jeg rakk å vinke til ham i vinduet. For meg selv tenkte jeg, hehe, bra jeg ikke umiddelbart tenkte å ringe ham, for det hadde vært typsik meg.

En time senere har sambo oppdaget at mobilen er bortre og sender meg melding fra sin viderekoblede jobb -pc, om jeg kan ta med telefonen hans til byen når jeg skal på jobb. Svarer med en lang mld at jeg hadde sett den på benken osv, hva jeg skulle ordne før jobb, og når jeg kunne komme oppom med den. Og sender den til mobilen hans.

Attpåtil ble jeg litt overrasket da jeg hørte pip-pip på kjøkkenbenken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...