håpogtro Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei, Hadde el rundt 15-16 mai og er liksom litt støl i livmoren + at det verker litt nedover bena innimellom. Pleier å være litt sånn før el, men el er jo over nå. Er det el symtomer som henger igjen elller kan det være gravid symtomer så tidlig ? Sist jeg var gravid hadde jeg vanlige mensmurringer og det kan jeg ikke kjenne noe til. Men om jeg husker rett kom mensmurringene først rundt da jeg skulle hatt mensen. Er jo enda en stund til jeg kan teste, men er det noen som opplever det samme ?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 jeg er 8 uker på vei. fikk sånne isninger på innsiden av låra ganske tidlig. var vel 4 uker på vei da.. hadde noe som ligna veldig på menskramper rundt den tia også.. har det enda..
mumifrøken Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hei Jeg vet ikke noe om dette, men er over IKM, har kraftige mensmurringer, akkurat som om jeg har mensen, bare at den ikke er her. Var det det dere hadde når dere var gravide? Må nok teste i morra, om ikke tanta viser seg. Jeg trodde liksom løpet var kjørt når magekrampene satte inn og at TR kom, men det har den ikke gjort enda.
håpogtro Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2008 Hm, får håpe det kan være graviditetstegn for meg også ;-) Isningene kommer og går litt og har ikke mensmurringer, men får håpe det kommer også...(uten at mensen kommer selvfølgelig..) :-)
håpogtro Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Ja, første gangen jeg ble gravid fikk jeg skikkelige mensmurringer. Var sikker på at jeg skulle ha mensen men den kom ikke. På den tiden prøvde vi ikke og jeg skjønte ikke før nesten et par uker etterpå at det var noe i gjære... ;-o)
Lala & Po Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Hei på dere, Har også mensmurringer og øm nedentil. Har hatt det mer eller mindre hele tiden siden el. Tror el var for to uker siden, men er ikke sikker siden jeg har hatt el-smerter og murringer nesten hele tiden. Men hadde ihvertfal el slim for ca to uker siden. Tok en test i dag og den var selvfølgelig negativ. Må nok bare vente på at tr skal komme. Men det er jo lov å håpe at murringene og stikningene våre er et tidlig tegn...? Lykke til
håpogtro Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. mai 2008 Ja vi får håpe det kan være graviditetstegn :-) Men jeg er litt redd for at siden jeg nå ønsker å bli gravid. blir jeg så oppmerksom på ting som jeg kanskje hadde før også, men ikke la merke til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå