Gå til innhold

Fryser og er kvalm, og enda 6-7 dager til IKM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååh, tida går så saaakte! Hehe..måtte bare få det ut ett eller annet sted, ingen her på jobb jeg kan hyle ut til akkurat nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden du hadde el 'a? Jeg frøs også ganske mange dager før IKM, begynte å bli kvalm 4 dager før! Lykke til med testing! PS! Jeg fikk positiv test 3 dager før IKM=)

Skrevet

Er 9 dager siden el nå:) Så det nærmer seg testing! Sist jeg var gravid testet jeg svaaaakt positivt på 11 dpo og jeg frøys da også ja...så jeg har jo et håp da! Hmm... når jeg tenker etter nå så kan det jo ikke være fult 6-7 dager da...mer 4-5 dager! Ææææ...blir jo smårar av detta!

Skrevet

Hadde bare lyst å hilse på siden vi fulgte hverandre litt sist pp. Har tro på en litt kortere syklus denne pp enn jeg har brukt før, for sist pp kom TR på dag 26. Så jeg skal teste på fredag

Skrevet

Ja, husker deg ja:) Lurer på om jeg skal teste på fredag jeg også, selv om det kan være litt tidlig...

Har du noen symptomer enda eller?

Krysser fingrene for oss jeg! :))

Skrevet

Jeg ble lurt sist, hadde da mange symptomer og var ganske sikker på at jeg var gravid. Nå har jeg bestemt meg for å ikke lete etter noe symptomer, men jeg har kjent ting skje med kroppen ja :)

Er ganske avslappet denne pp, for vi er invitert på fest på fredag, og den har jeg egentlig lyst å få med meg på skikkeligvis, så det gjør virkelig ikke noe om jeg ikke er gravid denne pp, selv om vi blir hoppende jublende gravid visst vi er det!

Krysser jeg også! Heng deg på tråden som heter noe om vi som skal teste den 23. og så gjør du det du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...