♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Tenker på hvor mange ledd ut i slekta det er vanlig å invitere. (Oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler (til foreldrene/babyen). Flere som bør komme?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Vi innviterte de nærmeste i slekta og noen venner:=)
**Min nydelige Milla** Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Vi ba de i familien som snuppa kommer til å ha kontakt med i fremtiden. Da tenker jeg på familie utenom de som er en selvfølge da. Utenom tanter og onkler, besteforeldre, fettere, så tok vi tanta og onkelen min, fettteren min og tanta til samboer utenom de aller nærmeste. Milla kommer til å se disse litt i årene fremover..
Koseklompen Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler og evt søskenbarn Andre som er nære foreldrene innad i familien (f.eks, tante/onkel foreldre..evt grand-tanter/onkler) Foreldrenes søskenbarn osv osv.. listen er endeløs.. Er bare å invitere de som står en nær og som det finnes naturlig å be til dåpen. Det gjør vi
Arb.ledig husmor Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Vi ba oldeforeldre, besteforeldre og tanter/onkler t snuppa, samt søskenbarna hennes. Og så ba vi en singel onkel av sambo (som bor sammen med mor si), og så ba vi en tante og onkel av meg, pga at tana mi strikka dåpskjolen t snuppa. Og så ba vi faddere som ik va i slekta da selvsagt.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Vi ber barnets tanter og onkler (med følge), besteforeldre og oldeforeldre. Mulig vi ber noen venner av oss også, får se:)
It's all about me Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Vi inviterte alle vi. Dvs. vi hadde grillfest og masse kaker, så spredde vi budskapet om alle de som ville feire lillegutt kunne komme rett etter at dåpen var ferdig i kirka. Det var høytidlig, men ikke stivt med bordkort og taler. Altså heeeelt perfekt.
~Milly~ Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Vi inviterte våre foreldre, søsken m/ familie, besteforeldre, tanter, onkler, søskenbarn og 2 vennepar (som var faddere) =)
jente,jente, ? Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Vi skal ha dåp i juli og har innvitert barnets besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler.. Også har hun 1 söskenbarn som også selvsagt er bedt. Utover det har vi bedt 4 vennepar av oss.. Om alle kommer blir vi 35 stk tilsammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå