Gå til innhold

noen alenemødre her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har et barn på 1 år, og er gravid med nr 2 som kommer når han er ca. 1,5 år. Nå skal samboeren flytte, og jeg blir alene både som høygravid med en liten en, og ikke minst med to små etterhvert. Har ingen familie i nærheten, så ser for meg at det blir lite avlastning. Noen som har noen erfaringer, gode råd, tips til hva som gjør dagene lettere når en er alene med to små? Jeg ammer fortsatt barnet mitt, men vil gjerne slutte snart før nestemann kommer.. tror det blir litt vanskelig, da han er veldig glad i puppen, og som sagt så kan jo ikke faren legge han eller gå inn til han om morgenen. Noen erfaringer med det? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) jeg er i nesten samme situasjon som deg, bare att min er straks 11 mån. Har termin i starten av januar. Jeg er også alene. Men siden jeg ikke er noe lenger frem enn det du er så kan jeg ikke hjelpe stort tror jeg....Er temmelig skrekkslagen til tider og noen ganger blir jeg helt varm i kroppen av tanken på en till:) Jeg har ikke ammet siden nr 1 var 4 uker. (var ikke noe å hente) Så det problemet har jeg jo ikke da. Men kan du ikke rådføre deg på helsestasjon om akkurat det dilemmaet der? Kommer du på noen lure ider etterhvert så tar jeg gjerne imot, føler meg til tider som ett lite barn som er plassert alene ute i skogen eller noe sånt...hehe

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Jeg er også alene med ei jente på 1 år og 7 mnd og har termin i oktober...

Skremmende å snart være tobarnsmor, men må man så må man....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...