olebrum78 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Bruker den fortsatt en del, men synes simo kombi begynner bli liten..
Trouble Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Synest 3 åringer kan bruke bena jeg ) Utrolig hvor flinke de fleste er til å gå selv!
Mille** Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Simo kombi er jo en svært vogn, så hvis den begynner å bli for liten så ville jeg tatt det som et tegn at han er for stor til vogn. ;o)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Brio Sitty :-) fin-fin og lett og enkel vogn. Og drit og dra til det evinnelige gå-selv-maset, man vet selv om man har behov for en vogne til treåringen eller ikke.
Candy girrrl Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Brio sitty er en billig og god gammel klassiker som er elsket av mange. 999 kroner ny.
olebrum78 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 gå selv og ta et hint.. hVA VET DERE OM HVA VI TRENGER.. oG JA, MIN TREÅRING ER FLINK Å GÅ, MEN NÅR JEG TAR HAN MED PÅ TUR OG GÅR I EN TIME OG MER, JO DA TRENEGR HAN VOGN..
Mille** Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Hehe....sura! ;o) Sier bare at det skal mye til å få en større vogn en simo komi. Vi har en brio kombi og den er vel ca samme str som simo + en brio trille. Kombien er jo klart størst, så når hun har vokst fra den så vil trillen være alt for liten for lenge siden! Og da har hun jo ikke annet valg enn å gå. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå