babydrømmer84 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei jenter:)Jeg er veldig fersk i dette "gamet", men har lest maange av innleggene dere har sendt inn her(superflotte:). Jeg har merket meg mange forkortelser jeg ikke helt klarer å tyde meg frem til hva betyr, så jeg trenger litt hjelp her..noen eksempler er TR, pp og ikm!?! EL regner jeg med er eggeløsning;)(?) Ellers er jeg en iherdig prøver for tiden, og nå kjennes det virkelig ut som noe har skjedd. Normalt skal jeg ha mensen imorgen,så det blir piiinfullt spennende å se om den forblir borte;) I snart en uke nå har jeg vært nesten konstant trøtt og sliten med verkende muskler og ledd fra ogh til, murrende mage(mensenlignende smerter nederst i magen og utover på sidene), fryktelig tung i hodet de siste dagene, oppblåst mage og fryser veldig lett. Jeg føler jeg ikke har gått unormalt mye på toalettet, men jeg tisser så mye og "kraftig" hver gang. Brystene er ikke direkte ømme, men det er akkurat som de småverker innimellom. Tanken på at jeg virkelig kan være gravid nå, gjør meg jo selvfølgelig suuperglad, men følelsene går i sving og jeg merker at jeg er veldig emosjonell for tiden..gråten sitter løst;) Jeg føler meg også småkvalm til tider, men det er ikke sånn at jeg må kaste opp..heller det ubehagelige trykket fra brystet og opp i halsen. Jeg har tatt en CB dig. test, men var negativ. Var nok for tidlig ute. Når burde jeg ta neste test for at den skal være sikrere?? Jeg vet at dette er mange av symptomene man kan merke når man er gravid, men føler det mer "betryggende" om jeg får det bekreftet fra noen som har opplevd det samme:) På forhånd,tusen takk for alle svar!
monca*84*j12 Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 hei hei, velkømmen i gamet... hehe.... blir spennende i morgen ja... håper du får pos svar... =) jeg dytter opp en tråd som heter nyttig info holde å 1 siden eller noe sånnt... der finner du aller forkortelser osv=)
trebarnsmamma84 Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Tr: tante rød pp: prøveperiode ikm: ikkje kommande mens håper du er gravid.....ta ein test i måro eller dei nærmaste dagane om ikkje mensen kjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå