Gå til innhold

Har dere kjent dere selv igjen her noengang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man får jo ofte høre, sånt kan du ikke si, tenk om vedkommende sitter her og leser. Det er jo sant, men har det noengang skjedd?

Husker ei jente fra BIM som skrev et innlegg om et barn som hun syns hadde altfor mye klær på seg. En annen jente tok det ekstremt til seg, og mente at det måtte være henne HI snakket om - og at hun hadde "en jævlig god grunn" til å kle på sønnen sin som hun gjorde. Hovedinnlegget var så generelt at det kunne vært om hvem som helst, så jeg vet ikke om det faktisk var henne det var skrevet om.

Har dere opplevd noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har følt meg truffet, flere ganger!

Skrevet

En gang. Da ei skrev om at hun klikka på naboens hund so sto ute å bjeffa i det hun skrev innlegget. Og det gjorde vår hund da. Hehe.

Skrevet

Hehe, det tror jeg jeg husker - sa du noe da?

Skrevet

Nei, holdt kjeft der gitt:-) Håper det ikke var meg den var myntet på altså, hehe. Etter det så har jeg ikke latt hunden stå ute, så det kom jo noe godt utav det, hihi.

Skrevet

Har ikke kjent meg selv igjen, men fått argumentet brukt mot meg når jeg har skrevet innlegg.

Derimot har jeg ofte tenkt at nå gjør jeg noe som det garantert blir skriverier om på DIB - eks. da jeg ikke rakk å ta på datteren min regnjakke da vi løp etter bussen, fordi himmelen åpnet seg idet vi gikk ut døra, og vi hadde allerede bare halvparten av tiden vi trengte for å rekke fram i tide :) Slengte jakka over henne i trilla, og løp som en gal i halvannen km i regnet. Hun ble ganske våt likevel, og jeg tenkte i mitt stille sinn at hvis en dibber ser meg nå, så er helvete løs, hehe!

Eller da jeg skulle kjøpe bilstol, og parkere rett utafor døra til butikken, med vesla sovende i baksetet. Plutselig ble stedet invadert av mødre med spedbarn, og jeg lurte på om noen av la merke til den sovende babyen i bilen min - og om noen av dem kom til å fly i synet på meg.

Skrevet

Sånn har jeg tenkt noen ganger, ja. Nesten så jeg har forventet at noen har skrevet på dib "vet du hva jeg så i dag, eller!!!!" når jeg kommer hjem på kvelden, hahaha

Men det har vel ikke vært hårreisende nok, eller de er ikke her inne (bruker tiden på mer fornuftige ting, slik jeg burde, hehe)

Skrevet

Sånn tenker jeg og noen ganger :-p

Skrevet

Noen ganger når jeg er ute med mini og jeg ser en småbarnsmor se på meg, får jeg lyst til å stoppe opp å skrike:

"Javel, hva er det jeg gjør feil NÅ da, jævla Nazidibber! Kom deg hjem og skriv side opp og side ned om den gale kjerringa du møtte som hadde helt feil vogn, helt feil klær på ungen, og som kjøpte helt feil produkter i butikken."

Hmmmm. På tide at jeg legger meg inn frivillig før det blir tvang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...