Tinamor22 Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 det var en utrolig god følelse, jeg har kjent små spark inni magen i 3-4 uker nå, er i uke 21. Og i går kveld når je la meg så lå jeg med begge hendene på magen, og rett under navelen kjente jeg to dult, merket at hendene mine hompet litt opp. var helt utrolig er så glad nå.
oktoberjentene;) Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 ååååååh.. så koselig gleder meg til det skjer meg også.. hehe... kos deg videre med det lille nurket og alle sparkene
Tinamor22 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 langt på vei du da? det var en utrolig følelse :D
oktoberjentene;) Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er 16+5... så håper jeg kjenner noe snart... sist gang kjente jeg liv i uke 17 for første gang mulig jeg kanskje kunne ha kjent noe nå, men bobler så gæli i magen hele tiden, hehe. så vanskelig å vite hva jeg kjenner men jeg har doppler her hjemme, så jeg får hvertfall hørt hjertelyden i ny og ne.. koselig det også
Tinamor22 Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 ååå skulle ønske jeg også hadde doppler men har ikke penger til det he he... er nok ikke lenge før du kjenner no nå lykke til masse videre =)
oktoberjentene;) Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Betalte kun 200kr for doppleren på e-bay.. hehe, ellers hadde ikke jeg hatt råd heller får håpe jeg kjenner noe snart ja:) masse lykke til videre du også........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå