Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen mer som sliter med å få vasket hjemmet før det lille undret kommer? Jeg har så lyst til at det skal være rent og fint. Prøver så godt jeg kan med å tørke støv, støvsuge osv. Men med et bekken som verker og en mage som er i veien er dette ikke enkelt. Jeg blir alenemor så har heller ikke en man i huset som kan hjelpe meg om dagen. Er nokk bra det, før han hadde ikke hatt det enkelt da :)

Så kommer familjen min fra Sverige og skal være her når jeg føder, håper de rydder etter seg før jeg kommer hjem med gutten min. Jeg vet at de kommer å vaske og ordne for meg, men det er så mye rare tanker som går rundt i hode om dagen. De kommer jo hit for å hjelpe meg da. Noen som kjenner seg igjen? Må bare le av meg selv også, tenk å bli så oppgitt over litt støv, og så mange andre rare ting man aldri reagert på tidligere.

Jeg har ul termin nå på lørdag og håper jeg slipper vente på ham for lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.jeg har 29 dager igjen.og føler jeg sliter med og få vasked ned huset til han lille kommer. føler ejg må vente til nærmere for da blir det ikke støvete eller møkkete igjen,men så tenker jeg at jeg må få alt vasked ned så fort så mulig hvis han bestemmer seg for og komme nå snart.hehe uff.

Skrevet

He, he!

Ikke bare meg som styrer på nå i disse dagene... Har nettopp startet permisjonstiden, og har bestemt meg for å vaske ett rom til dagen. Det er mer enn nok! Sånn får jeg dagen til å gå også. Orker ikke sitte stille hele tiden, eller glo på TV hele dagen..

Dersom huset ikke blir ferdig vasket før babyen kommer, er det ingen krise det heller. Da får sambo gjøre litt, og det som ikke blir gjort - blir ikke gjort... Sånn er det bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...