VilVilVilVil Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei, lurer på om dere kanskje har noe svar... Satt i sofaen og ble plutselig veldig varm mellom bena, reiser meg opp og der er det vått gitt. Liten våt flekk i sofaen så det har gått gjennom både truse og bukse. Kan dette være vannet som har gått? Trodde egentlig at det skulle være mye mer da... Hva tror dere? Om det f.eks er fostervannslekkasje kan man vel regne med at det kommer fler lekkasjer.. Hvor ofte omtrent da? Har tatt på bind nå, men det har ikke kommet noe mer, ca 20 min siden. Veldig i tvil om jeg skal ringe føden, 6 dager til termin. Herregud, så uvitende jeg er...
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 jeg ville ringt.. bedre en gang for mye enn en for lite..
VilVilVilVil Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Vet jeg kanskje burde ringt, men er ikke så lett når man har både angst for å snakke i telefon og legeskrekk... Noen som tror det kan være vannet? Evt hva annet det kan ha vært? Har ikke kommet noe mer. Det var helt blankt og tyntflytende (som vann liksom) og lukta ingenting som jeg greide å kjenne.. Noen med peiling?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 trenger ikke komme mer på en stund... da vannet mitt gikk med første så merket jeg ikke mer til vannet... ungen var ute tre timer etter da men...... og tror alt gikk på en gang... de fleste har vel to hinner... lite vann i den ytterse... men fyller seg opp igjen... men da vil det komme litt og litt vil jeg tro...
playground princess Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Er hodet festet? Tror at dersom hodet er festet så kan det fungere som en propp... Så da er det ikke sikkert det kommer så mye vann...
VilVilVilVil Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. mai 2008 Hos jordmor for en uke siden så sa hun at babyen ligger langt ned i bekkenet, men at hodet fortsatt var litt bevegelig. Men hun trodde det kom til å feste seg veldig snart, så kanskje det har gjort det nå. Har ikke kommet noe mer nå dagen etter, og har heller ikke kjent noe antydning til rier eller noen ting. Får man alltid rier etter at vannet er gått? Burde vel kanskje bite tenna sammen og ta kontakt med føden i tilfelle det var vannet, da er det vel infeksjonsfare etterhvert..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå