Ann Cecilie Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 37 uker i dag i følge jordmødres beregniger, lurer bare på om d e lov å kalle seg selv fødeklar?? I følge Bim e æ i uke 38 altså påbegynt uka.. og har 23 dager igjen.. Noen som har peiling? ;D
BabyButterfly<3fødeklar Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Du er fødeklar når det er 21 dager igjen til termin - altså når det er akkurat 3 uker igjen. Nærmer seg nå Lykke til!
tosmåutenformagen Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Nei, nei, nei, ikke skriv d ann cecilie, blir helt matt jeg da..huff... jeg å vil ha ut disse her. Hjelp sprekker snart..
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hvis man føder før fullgåtte 37 uker er barnet per definisjon prematurt. Men helst skal man jo gå minst en uke til før barnet blir født. Når man snakker om termin, så er det jo termindatoen pluss minus fjorten dager som forventet fødetidspunkt. Det er litt tidlig å forvente fødsel allerede 21 uker før termindato. Jeg vil si 14 dager til termin - da er du fødeklar!
Ann Cecilie Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mai 2008 Ja ja kan vente en stund til før æ endre navnet til fødeklar.. hehe.. Får ihvertfall lov å føde på fødeloftet nå hvertfall, om lillemann dukke opp i nærmeste fremtid ;D
tosmåutenformagen Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 Kjempe herlig for deg:) du er jammen tøff!!!! jeg hadde nok ikke våget (om jeg hadde fått lov)..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå