Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

37 uker i dag i følge jordmødres beregniger, lurer bare på om d e lov å kalle seg selv fødeklar?? I følge Bim e æ i uke 38 altså påbegynt uka.. og har 23 dager igjen..

 

Noen som har peiling? ;D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er fødeklar når det er 21 dager igjen til termin - altså når det er akkurat 3 uker igjen.

 

Nærmer seg nå :) Lykke til!

Skrevet

Nei, nei, nei, ikke skriv d ann cecilie, blir helt matt jeg da..huff... jeg å vil ha ut disse her. Hjelp sprekker snart.. ;)

Skrevet

Hvis man føder før fullgåtte 37 uker er barnet per definisjon prematurt.

Men helst skal man jo gå minst en uke til før barnet blir født.

 

Når man snakker om termin, så er det jo termindatoen pluss minus fjorten dager som forventet fødetidspunkt.

 

Det er litt tidlig å forvente fødsel allerede 21 uker før termindato.

Jeg vil si 14 dager til termin - da er du fødeklar!

Skrevet

Ja ja kan vente en stund til før æ endre navnet til fødeklar.. hehe.. :D Får ihvertfall lov å føde på fødeloftet nå hvertfall, om lillemann dukke opp i nærmeste fremtid ;D

Skrevet

Kjempe herlig for deg:) du er jammen tøff!!!! jeg hadde nok ikke våget (om jeg hadde fått lov).. ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...