liberobleier Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 tenkte jeg skulle overaske samboeren med laks, poteter og agurk salat når han kommer hjem fra jobb i dag....men jeg har et lite problem.....jeg er ikke så flink på kjøkkenet og har aldri laget en agurk salat før og lurte på om noen har en liten oppskrift?????????? jeg vet at ingrediensene er agurk, vann, eddik og sukker men vet ikke hvor mye????? kan noen hjelpe meg?
Topprisen Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Hmm.. Kanskje, jeg har ingen oppskrift.. Det beste rådet jeg kan gi er å smake til vann sukker og eddik først.. Også når du er fornøyd med den så heller du væsken over agurkskivene.. Smaken skal jo være litt sursøt/ litt bitter, alt etter som hva du syns er best.. Og hvis det bare er til to personer så er det jo ikke så mye som skal til, men ikke vær redd for å bruke sukker og eddiken.. Det skal jo smake noe Agurken innholder mye vann. Hjalp deg sikkert ikke så mye, men prøv. Maten er jo best når du er fornøyd med smaken Lykke til
liberobleier Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 takker og bukker....da prøver jeg meg fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå