jojipoppa Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Fikk akkurat svar på noen blodbrøver jeg tok forrige uke etter at jeg har følt meg svimmel, kvalm og tapt for energi i noen uker.. Alle prøvene var fine, bortsett fra at leververdiene var forhøyet...de ville jeg skulle komme innom og ta nye prøver.. Hva kan gjøre at man får forhøyede leververdier?
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Alkohol, mononukleose, hepatitt + andre leversykdommer...
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Samme som jenta mi hadde også.. Alle prøvene var fine, utenom leverprøvene. Det er en del virus som kan forårsake dette. Vi tok prøver og da de var så forhøyet, tok vi nye etter en uke igjen. Etter en uke var leverprøvene helt fine! Så her var det antakeligvis et virus som forårsaket det.. Kan jo være kyssesyken, som neffi sier...
jojipoppa Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Ok..Får håpe det ikke er noe alvorlig da....tenkte jeg skulle ta noen nye blodprøver i morgen, vil ha svar på hva det kan være,harfølt meg så slapp i lang tid.
Korse76♥ Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 I tillegg til det de andre har nevnt her kan man få for høye leververdier av stort inntak av feks paracet (paracetamol) i en periode.
Dotten Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har også fått det et par ganger... og neste blodprøve var helt fine Ene gangen hadde jeg gått på antibiotika, og andre gangen vet jeg ikke, men de neste prøvene var fine. Jeg drikker sjelden eller aldri alkohol, så gudene må vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå