Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Det hadde jeg nesten glemt å fortelle dere.. Men 14. mai kom det en vakker liten RosaM til verden. 3410g og 51 cm lang, og vakker som bare en liten rosaM kan være! Jeg har ennå ikke fått sett henne, men skal sporenstreks etter jobb, ta turen sørover for å se den vakre lille skapningen.. Gjett om tante er stolt nå.. Forresten har jeg lagt ut bilde av nurket mitt som går på fb. Og til de som har tenkt å ta turen til foreldre og barnfestivalen, jeg drar på fredag på dagen, ikke lørdag..
Millapril Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer så mye! Moro å se en helt nyfødt baby igjen, da!
Tussi og Maja Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Gratulerer! Så moro med en liten nyfødt igjen!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. mai 2008 #5 Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer så gøy. Håper noen i vår familie også snart kommer på de tankene. Hadde vært moro å bli tante og ikke minst for Mathilde og få en kusine eller fetter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå