Gå til innhold

Jeg har blitt tante! - Igjen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hadde jeg nesten glemt å fortelle dere.. Men 14. mai kom det en vakker liten RosaM til verden. 3410g og 51 cm lang, og vakker som bare en liten rosaM kan være!

 

Jeg har ennå ikke fått sett henne, men skal sporenstreks etter jobb, ta turen sørover for å se den vakre lille skapningen..

 

Gjett om tante er stolt nå..

 

Forresten har jeg lagt ut bilde av nurket mitt som går på fb.

 

Og til de som har tenkt å ta turen til foreldre og barnfestivalen, jeg drar på fredag på dagen, ikke lørdag..

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Moro å se en helt nyfødt baby igjen, da!

 

Skrevet

Gratulerer så mye. Er moro å bli tante!!

Skrevet

Gratulerer! Så moro med en liten nyfødt igjen!

Skrevet

Gratulerer så gøy. Håper noen i vår familie også snart kommer på de tankene. Hadde vært moro å bli tante og ikke minst for Mathilde og få en kusine eller fetter.

Skrevet

Grattis som tante!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...