Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har smakt de? Jeg syns det høres grusomt ut, men er villig til å prøve... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HÆ? Laksepølser? hmmmmm..... Interessant.

Prøv først du, så skal eg vurdere det (kanskje)

Skrevet

Jeg syns de var greie, men kjente en bismak av fisk. Vil ikke kjøpe dem igjen før de blir billigere, men om de kostet det samme som vanlige pølser, hadde jeg nok kjøpt dem siden de er sunnere.

Skrevet

Okei....

Jeg liker laks naturell, men ikke som fiskekake f eks. Hmmm, får vel bare prøve :-S

Skrevet

Jeg likte de ikke. smakte vanlig laks i pølsekonsistens.. Ikke noe for meg. Enten er det pølser eller så er det laks!

Skrevet

Gag! Laks skal være laks og pølser pølser! De smaker...umm...laks, men med feil konsistent. Pølsekonsistens. Latterlig påfunn...

Og hvorfor skal sunn mat "forkles" som pølser i grunnen?

Skrevet

Yack.....hørtes ikke godt ut !

Ser de ut som "vanlige" pølser, men smaker laks ??

Jeg liker laks som fisk, men tror ikke jeg liker det som pølser......

Hmmmmmm,skeptisk......

Skrevet

Skjønner heller ikke hvorfor alt skal se ut som pølse. Samme somrollerburger (eller hva det heter) En burger forma som en pølse, liksom? :-S Nei, takke meg til fisk som ser ut som fisk, og ikke pølser.

Skrevet

Pølse er pølse og fisk er fisk :)

Jeg mener at når vi skal ha fisk til middag så skal det se ut og smake som fisk! De få gangene vi har pølse gjør det nada at de faktisk smaker som ordentlig pølse og inneholder det ordentlige pølser inneholder.

Synes det er litt tullete jeg da, at man liksom skal måtte ha pølser for å få i ungene fisk, det finnes jo så mye forskjellig fisk at NOE liker man nok uansett..

Så nei, jeg har ikke smakt de hehe :) synes de høres skikkelig ekle ut!

Skrevet

Hehe. Jeg har kjøpt det til middag i dag, tenkte at jeg var skikkelig smart, men herregud; vi liker jo fisk! Mye bedre med en skikkelig laksefilet eller SKIKKELIGE pølser.

Æsj, nå angrer jeg;)

Skrevet

Det er reklamen som er verst, mener jeg. Det bygger på teite holdninger om at barn ikke liker fisk, og at fedre liker å servere pølser til ungene sine. Det er tull og tøys. Og er med på å forsterke negative holdninger til fisk i kosten. At fisk skal være så fælt at man må forkle det som en pølse.

Kan bare tenke seg hva den pølsa er laget av. Pølser generelt er jo ikke kjent for å inneholde så mye kvalitetskjøtt, og da vil jeg tro at det samme vil gjelde laksepølsene. Sikkert litt laks (og det er av dårlig kvalitet),og resten hvetemel og andre rare ingredienser.....

Ja til naturlig mat.

Skrevet

De er faktisk helt greie. Bedre enn kylling/kalkunpølsene synes jeg.

Her i familien er det ingen av oss som er spesielt glad i fisk så for oss er det greit å få et alternativ som det ikke er utpreget fiskesmak på. Dessuten er dette et flott kjapp-mat-når-det-haster-litt-med-middag alternativ.

Og til alle som sier at fisk skal være som fisk og pølse er noe heeeeeelt annet....

Jeg klarer liksom ikke helt å se hvorfor det skal bli så ille om man lager pølser av fisk. Man lager da virkelig pølser av både fjærkre og storfe/svin fra før. Er jo ikke akkurat slik at pølse er et rent kjøttprodukt heller..... ikke en del av dyret som er pølse.... Det er et farseprodukt laget av kjøtt fra storfe/svin/kylling/kalkun eller som nå fisk. Hva med fiskeboller og fiskekaker... er ikke det helt stuerent heller. Kjøttkaker som er the real thing..?..???...

Synes det er flott at noen lager sunnere alternativer som også barna vil like :o)

Skrevet

Vi skulle ha de til middag i dag.. Spiste 2 bit hver, resten ble liggende. Smakte GRUSOMT!!!! Smakte verken laks eller pølse.

Takke meg til kylling/kalkunpølser! =)

Skrevet

njææ jeg synes ikke de var noe gode.. men for gutten vår er pølse ei pølse så jeg kan godt steike sånne til han og vanlige til oss he he. MEN det lukta ikke noe godt da vi stekte de...

Skrevet

Vi har ikke smakt dem selv, vi holder oss til ordentlig laks, da vi har super tilgang på gode produkter!

Men, når det gjelder pølsene, så har jeg hørt at det er to forskjellige typer laksepølser (er det kanskje to forskjellige produsenter), og har hørt at den ene er god, mens den andre overhode ikke er god.

Kanskje dere har smakt forskjellige typer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...