Gå til innhold

Kjenner dere "like mye" liv hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er ny her inne og er derfor "bare" i uke 29:)

Men lurer litt på hva dere kjenner av liv. Har inntrykk av at de fleste nå merker et mønster på babyen. Men slik er det ikke hos meg. En dag er det full action, mens neste er det nesten helt stille. Noen netter er det mye andre ingenting. Noen kvelder holder hun det gående, mens andre...ingenting. Dette fører til at jeg blir veldig urolig, jeg vil jo aller helst kjenne henne jevnt over. Blir litt redd for at noe er galt....

Hvordan er det med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var like langt som deg var det dager der jeg nesten trykket magen min gul og blå for å kjenne liv. Men Hun i magen min var rolig av seg hun, helt til det begynte å bli trangt om plassen. Så ikke bekymre deg, h*n har sine perioder akkurat som deg og meg!!

Skrevet

nei dem små kladderne i magen kan ha sine opp å ned dager dem som alle andre.

noen ganger lurer jeg på om ungen har party for seg selv der inne, å sover ut "ruset" de påfølgende dagerne, men det er ikke noe farli.

dytt på magen en stund hvis du blir urolig, eller drikk noe iskaldt så ska du nok se det blir litt liv i magan :)

Skrevet

Jeg har det sånn som deg! (er 31+1) Noen dager er det masse liv og andre dager, sånn som i dag kjenner jeg nesten igjenting og blir helt nervevrak....Gleder meg til lille jenta kommer ut av magen så jeg slipper å bekymre seg så fælt for sånne ting...Men da kommer det vel alt mulig annet å bekymre seg for i stede...

Skrevet

Det varierer veldig fra dag til dag. Kjenner nok liv hver dag, men hvor sterke sparkene/bevegelsene er varierer sterkt. Har sikkert sammenheng med at han ligger i ulike stillinger fra dag til dag... Jeg bekymrer meg litt, jeg også, men når jeg gir han en dult så får jeg svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...