Gå til innhold

tror dere det blir barnehage streik på fredag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa sin barnehage blir kanskje stengt på fredag.. pga streik... håper ikke det skjer.. men man vet jo aldri. heldigvos så er eg gått i permisjon nå så det blir ikke så store problemer for oss...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orker ikke tenke på det engang!!!

Ligger her syk nå, og ser for meg masse fravær videre,, DRIT!! Og så er svigermor seff bortreist....

Skrevet

nei. blir jo truet med det hvetr år, men det skjer jo aldri. Er altfor mange osm blir rammet av det:) men man vet jo aldri.

Går nok bra..... heheh- får vi håpe. ( ellers får jeg en kjedelig dag på jobben , heheh).

Skrevet

ja håper de klarer å ordne opp i det... eg skulle jo egentlig streiket selv..hehe.. men jeg er jo i perm

Skrevet

Gjelder det alle bhg? Førskolelærere? Har ikke fulgt helt med, noen som kan informere meg litt?

Skrevet

er iallefall maaaaaange kommnale barnehager i bergen kommune. er alle de ansatte

Skrevet

Jeg har på følelsen at det blir denne gangen, gitt.

Heldigvis står ikke vår barnehage på listen over de første som tas ut.

Skrevet

hmm men hvis man ikke har hørt noe om dette så gjelder det vel ikke vår barnehage vel? ikke fått beskjed om noe streik hvertfall=)

Skrevet

Jeg har også en følelse av at det blir denne gangen.

Skrevet

er det noe sted en kan lese om dette og se liste over div bhg??? Dette er første gang jeg hører om noe slik i vår og både jobber og har barna i bhg.....

Skrevet

jeg vil også vite om det er noen liste..

Skrevet

vil også vite om man kan finne en liste... har ikke hørt noe om dette jeg..

Skrevet

vi har fått skriv fra barnehagen om det. vil tro alle barnehagene det gjelder har delt ut det?

Skrevet

da er heldigvis ikke noen av bhg her rammet av dette, siden jeg ikke har hørt noe...

Skrevet

Har lyst på streik jeg, skal på tur til helgen og kunne godt tenkt meg å reist en dag før. Har ikke lyst å ta fri fra jobben uten å ha en god unnskyldning :) streik er god nok for meg nå, hehe

Skrevet

hehe..:) jeg håper ikke på streik.. men håper på myeeeeeee høyere lønn da..:) eg jobber i barnehage selv.. jobben min er og tatt ut til å dtreike. men eg er i permisjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...