Gå til innhold

motivasjon...........

Mammen til Madelen 01.01.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor har jeg ikke skikkelig motivasjon til å slanke meg?? =(=( åååhhhrrr, blir så sint på meg selv,har jo egentlig kjempe lyst!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du har ikke motivasjon fordi du syns det tar for lang tid før du får resultat! Thats why! ;) Men fortvil ikke, noen får resultat etter 2 dager, like me :)

Skrevet

Fordi trøbbelet med å ikke være så slank du vil være er mindre enn det du vet det vil koste deg å gjøre noe med det. Hadde det slik selv lenge, ville jo gjerne ned litt i vekt, men orket ikke begynne, eller motivere meg selv, likevel. Helt til jeg nådde den dagen at prisen for å føle meg feit var større enn kostandene ved å spise sundt, lite og regelmessig og trene. Da klarte jeg å motivere emg selv og holde meg til fast diett og trening. Stort sett, har hatt ett par dager hvor jeg ikke har orket, men gjevnt over går det fremover. I dag er en "orker-ikke" dag for meg, men på de 2,5 mnd jeg har prøvd å gå ned har jeg bare hatt en 5-6 orker ikke dager,så da går det ;-) Vet ikke hvordan du skal finne din motivasjon, men den kommer nok. For meg var utslaget å se meg selv gjennom refleksjonen i et vindu sittende, i profil, holdt på å få sjokk over hvor "feit" jeg egentlig så ut (i mine øyne i hvertfall) og ble umiddelbart toppmotivert.

Skrevet

takk for svar.. kansje jeg må ta masse bilder av meg selv å se hvordan jeg ser ut,kansje jeg får fingen ut :P hehe..

håper jallefall virkelig det.. har meldt meg inn i vektklubb på vg.no også,trodde kansje det skulle hjelpe.. men.. jeg håper det hjelper snart! hadde jeg bare begynt å gått ned 1kilo, hadde jeg vært kjempe motivert...

Skrevet

Hvor mye veier du da? Og hvor lang er du? hva er drømmemålet ditt? Kanskje jeg kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...