Gå til innhold

Noen som har erfaring med søsken som deler rom??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en gutt på 3 år og en liten, som ligger inne hos oss foreløpig.

Vet ikke når jeg tørr å la han sove inne på samme rom om broren sin (de skal dele rom), da det det er litt sjalusi på gang. Vet jo aldri hva som kan skje.

Noen som har erfaring rundt dette??

Takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt dytt, det vil jeg også vite! Samme situasjon, bortsett fra det med sjalusien og at storebror her er 5 år.

Skrevet

Delte med min søster,og det var foreldrenes mine største skrekk de åra vi gjorde det.Gud så mye krangling og støy...

men ikke alle har det sånn da;=)

Skrevet

Delte rom med søsteren min (15mnd eldre) til hun ble tenåring.

Det var topp når vi var små - og jeg husker det var trist når hun flyttet til eget rom, men søsteren min var nok klar for det da.

Skrevet

Hei!

Vi har en gutt på snart 6 og en jente på 4, som har delt rom fra jenten var 1 år. Det har gått veldig fint! Det virket som de fikk et nærmere forhold av det. Men i begynnelsen sov hun jo i sprinkelseng, så det var jo trygt. Vi syns egentlig hun var for liten til å flytte inn, men hun våknet hver natt når vi skulle legge oss (ble nok forstyrret av oss), så derfor flyttet vi henne inn til broren. Og da sov hun hele natten i ro og fred! De sover fremdeles på samme rom. For en stund siden snakket vi med storegutt om at han kunne få nytt rom hvis vi flytter, og da sa han at han ville sove på samme rom som søsteren til han ble ti år :).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...