loffmusa Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 ta en titt på denne siden da dere;) http://www.flinkmamma.com/ fine priser,ingen gebyrer, bare porto etter postens satser:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 huff liker ikke slike sider, blir så fort dyrt alikavell Men nå må jeg jo kjøpe noe for var jo så billig...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Kjøpte klær for rett over 600 kr men fikk jo kjempe mye, bestillte sånne avvennings truser jeg synes de så litt smarte ut og de hadde jo bodyer helt opp til 4 år :-O Så nå fikk Amalie og frøkna i magen nye klær, var jo kjempe mye søtt til babyer hvertfall, søte sparkebukser :-D
loffmusa Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2008 ja, jeg sa jo at det var mye spennende der. mye som var utsolgt nå,men kommer inn igjen;P
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Får jo bare handlet for litt over 400 kr.. da ble totalvekten 1,04 kg.. og da kom det opp i sånn boks at handlekurven var FULL ?! er ikke det litt teit da? Vil jo handle myyyye når jeg først handler så billig.. hehe
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg fikk også handlekurven er full.. Har akkurat betalt kom på 718 kr inkludert frakt så ikke ille i det hele tatt :-) Og om varene passet oppi en mindre pakke ville jeg få refundert det som ble til overs på portoen stod det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå