Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hva er in for tiden? og hva er absolutt UT? Synes jeg er så kjedlig i klesveien,men tør liksom ikke å prøve noe nytt heller...noen forslag? Hva plaier dere å kjøpe/gå av klær? Gjelder egentlig alle dere på Dib. Takker for svar: )
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Tunikakjoler.. Tunika.. Ballerinasko.. Litt sarte og søte plagg som jeg har skjønt.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Og knelange bukser.. Gjerne hvit.. Kjempepraktisk når man har barn.. hehe.. =)
Amabolla Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Sier de ikke at "alt er lov" for tiden da? Men er vel 70 g 80- talls moten som regjerer. Det bohemske/hippi/romantiske som tunikaer, vide bukser, skjerf, store smykker, store vesker, lange kjoler/skjørt. Det mer pønkprega som smale bukser, vide t-skjorter med trykk, rufsete hår,knæsje farger. Men aner en maritim mote også- mye rødt og marineblått. Høyt liv på buksene er fortsatt in ser det ut som:)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Mente både til hverdags og fest... Liker ikke hvitt pga. at jeg ikke er sylslank og føler da at alt blir forstørret...Bruker altfor mye svart, men når jeg har kjøpt noe med farger blir det til at jeg ikke bruker det..
Mille** Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Kjoler, gjerne lange, flagrende med blomster, hippistil. Har kjøpt meg en sånn. Og lange skjorter, har kjøpt meg en sånn også. Vester er in, ønsker meg en i dongeri. Sjal er in, store smykker. Bukser med sleng, men også smale bukser.....Hmmmm.....i følge min søster som jobber på klesbutikk er miniskjørt ut. )
Candy girrrl Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Platåsko Safaristil Brunt, gult og grønt 70 tall Store vesker Og...hehe..Jan Thomas har sagt at glossy lepper er ut. Så da er det bare å pakke vekk juicituben. *knis*
badass_suburban-mom Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Å dæven,da er jeg skikkelig anti-mote i sommer,hahaha. Alt det dere har ramsa opp nå ville jeg ikke blitt sett død i engang! (fint på andre,altså,men definitivt ikke meg.) Kjøp ukeblader,de er alltid proppfulle av mote-must for vår og sommer nå på denna tida. Kom nye blad ut igår:-)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Uff...dårlig mote for meg da...føler meg som en elefant i store flagrende fargerike kjoler..hmmm, tror kanskje jeg driter i å være moteriktig kledd i sommer...får satse på tilbehøret da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå