babygullz <3 vilde Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Protein-shake kur har jeg gått på, merka ikke noen forskjell jeg... Men så trente jeg heller ikke! Tror ikke du skal gå god for denne Nokas-dietten o.l. dietter med shake heller... smaker vondt, og ødelegger systemet ditt. Spis heller sundt og variert, og mosjoner litt:)
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Jeg prøvde meg på Cambridge-kuren for 4-5 år siden. Effektivt vekttap? Nei! Det fikk jeg først da jeg begynte å spise fornuftig, kuttet ut brus og snop og begynte å bevege meg. Gikk tur med hundene til mammaen min hver eneste kveld, uansett vær. Da gikk jeg ned 10 kg på null komma niks. Jeg anbefaler IKKE disse milkshake-kurene. Bare vås, tøv og fanteri!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Visst du bare går på shake i en uke eller 2, kan det sparke igang vektreduksjon din ja, siden du bare får i deg litt over 600 kalorier pr dag, noe som er 1/4 av hva du vanligvis trenger. Den første uken kan du gå ned 5-6 kg pga at du mister MYE vann :-) Men det skal stålvilje til altså!! Jeg prøvde meg på shake diett, etter 8 timer var jeg helt ødelagt og skalv av matmangel/sult :-( Den mettet ingenting og matlysten var helt jævlig. Så jeg begynte å spise mindre istedet, ikke noe snop eller kaker og trimmet endel :-) Gikk ned ca. 1, 5 kg pr uke etter den første uken med 5 kg vektreduksjon :-) Lykke til!! :-)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Venninna mi pleide å gå på sånn kur et par ganger i året. Hun gikk ned masse, men la på seg veldig mye fett rett etter at kuren var over, så hu slutta med det. Dessuten roter du til forbrenninga di siden det er for lite kalorier. Jeg tror det er bedre å kanskje bytte ut ett måltid om dagen med en sånn shake.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Har god erfaring med milkshakedietter. Man går raskt ned på slike pulverkurer. Det vanskelige er å holde seg på ny vekt, men for alle del, det går. Man må jo bare spise sunnere - mye sunnere i en lang periode. Jeg bruker 5 uker på 7kg. Trener da ingenting - og spiser middag i tillegg. Har enda ikke gått opp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå