*Lissi* Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Trenger ett fint dikt til gutten til venninna mi:-) Skal skrive på kortet tenkte jeg...
La Perla Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Kanskje dette? DET STØRSTE MYSTERIUM Det største mysterium er ikke mer enn det: at en ørliten kropp er våknet til jorden. Den nyfødte ser. To luker i himlen går opp. Selv femtrinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill, når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til. André Bjerke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå