arithriel Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har fått ny jobb og begynner i august. Min nye arbeidsgiver er meget fleksibel i forhold til gravididtet, permisjon etc, så jeg føler ikke at jeg ikke kan bli gravid. Men, hvor lenge synes dere jeg bør vente før jeg blir gravid etter jobbstart? Dette i respekt av ny sjef og kollegaer....
Dotten Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg selv ville ha jobbet i ett år totalt, før jeg gikk ut i permisjon, men med tanke på at enkelte blir sykmeldt før tiden, så bør du i hvert fall ha jobbet i 6 mnd. før dere prøver kanskje, slik at du ikke forsvinner etter bare noen måneder..... Men selve prøvingen kan jo også ta tid... Vanskelig dette Lykke til i ny jobb og babylaging
arithriel Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Takk, Dotten. Du bekrefter akkurat det jeg har tenkt selv. Det var bra! :-) Vi kommer nok til å begynne å lage baby mars 2009. I mellomtiden får vi øve:-) hihihi.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 jeg begynte i ny jobb 5 mai, og vi holder på å bli gravide. men jeg er i en jobb jeg antageligvis slutter i når fødselen kommer, blir nok bare ut prøve tiden, altså de første 6 mnd. men tiden vil vise, vil de beholde meg når jeg er gravid så mulig jeg blir litt lenger, men slutter nok når fødsel kommer. tar over mannen sin jobb så han får permisjonene, mens vi utfører jobben sammen og så starter vi nok et firma sammen samtidig som jeg går tilbake til skolen når vi er ferdig med permisjonen. men om du vil beholde jobben og trives der så synes jeg mars 09 er en fin tid å starte prøvingen på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå