Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Det har jeg opplevd, og jeg ble ganske så lei meg.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Trur jeg hadde blitt litt skuffa visst han ikke gratulerte meg med dagen. Men jeg hadde vel holdt det for meg selv hvor skuffa jeg ble.
Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hadde blitt ganske så skuffa, men egentlig.... ikke så overrasket siden han ikke alltid har hodet skrudd ordentlig på
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Da hadde jeg laget en deilig middag, kjøpt en fin bukett med blomster som jeg tar frem under middagen , der jeg skrev på kortet selv. Til meg fra meg, ha en fin bursdag.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Opplevde at en eks glemte det han var ikke hos meg akkurat da men på andre siden av jorda. Men var drøyt å glemme det da han var født samme dag. Jeg hadde sendt han epost kort siden jeg ikke kunne nå han på telefon eller vanlig brev der han var.
KaMa Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde sagt i fra. Hallo! Jeg har bursdag i dag. Frokost på sengen og oppvartning, takk!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde blitt såååå skuffet og lei meg, spesielt siden det også er vår forlovelsesdag... Hadde nok aldri glemt det, nei...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Sørger alltid for å kringkaste det i dagesvis før den store dagen,jeg. Ikke vær så beskjedne,er jo bare å hyle ut at "JEG HAR BURSDAG IDAG FOR SVARTE!" Glemt bursdag betyr ihvertfall en ekstra fancy gave dagen etterpå,hadde ikke finni meg i mindre!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Enig, rop det ut! Hvis du mugner og lider i stillhet, så har jeg ingen sympati. Sorry. Du har en munn. Si fra. Det eneste som funker.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde blitt kjempesur. Og hadde nok brukt det mot ham under forskjellige krangler leeeenge etterpå. Jepp.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 *grrrrr....løpeettergubbenmedsteikepanna*
sydilla Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 blitt lei meg, men siden jeg holdt på å glemme hans en gang tror jeg at jeg skulle holdt kjeften...
Scorpiogi Skrevet 20. mai 2008 #14 Skrevet 20. mai 2008 Mannen min har fått i livsgave hos meg at jeg skal minne han på viktige datoer, så han glemmer de ikke )
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #15 Skrevet 20. mai 2008 Sambo glemte bursdagen min dei 2 første åra vi var sammen. Fikk heller aldri noe. Fikk i år da, men da masa eg om den dagen i mangen veke før den kom=D Så fikk et kort med penger i Hadde jo lyst på gave, men den gang ei.. Men men.. Bør vel være glad eg har hus å bu i osv:) Han glemmer alltid morsdagen og, så må vel bare leve med det
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 Jeg ble ganske skufftet og såret da sambo ikke ga meg noen som helst gave på dagen min. Trengte ikke være så dyrt heller, for vi har dårlig råd. Men det var rett og slett ingenting. Vet jeg reagerte barnslig, for da han hadde bursdag to måneder senere - fikk ikke han heller noen gave fra meg. Men han forsto faktisk poenget uten at jeg trengte si noenting. Følte seg skyldig, og har siden alltid kommet med gave på bursdagen min...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #17 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde en samboer en gang som satt på internett hele bursdagen min, den gangen da det var ISDN. kl 23.00 synes jeg det var trist og merkelig at ingen hadde ringt meg:-( ¨ DET VAR JO FORDI HAN KØDDEN OKKUPERTE LINJA!
Delirium Skrevet 20. mai 2008 #18 Skrevet 20. mai 2008 Jeg hadde blitt ubegripelig såra... Heldigvis skjer ikke det, han vet veldig godt når bursdagen min er. Samme med jubileumet vårt..hadde blitt veldig lei meg om han skulle glemme den datoen, men jeg har troen på den der samboerenhenten min.
Verbena Skrevet 20. mai 2008 #19 Skrevet 20. mai 2008 Hehe... mannen min klare å glemme alt mulig rart nå så at han klare å glemme bursdagen min overrasker meg ikke. Han klare jo å glemme sin egen! =P Ikke tar jeg det så tungt heler. Ikke får jeg bursdagsgave uansett, så det har jo ikke noe å si.
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #20 Skrevet 20. mai 2008 Hos oss er det alltid bursdagsforberedelser i flere dager (uker når det gjelder barna) i forveien, så her skal det la seg godt gjøres å glemme en bursdag =) Men jeg hadde blitt kjempelei meg hadde han glemt bursdagen min!! Er forholdet nytt, er nå det en ting, da kan man jo glemme det.. Men har man vært sammen en stund, er det ingen unnskydninger!!
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2008 #21 Skrevet 20. mai 2008 Herlighet.. Må si meg enig med anonym 20:20 at vi har bursdagsforberedelser osv. dager i forveien, så jeg tror neppe han glemmer det. Men skulle han glemme det... Så flirer jeg litt bak ryggen hans et par timer før jeg spørr om det er noe han har glemt. Er det ikke litt barnslig å bli såra og lei seg for noe sånnt? Ville aldri falt meg inn. Nei, det hadde jeg ikke brydd meg om.
Mor di! Skrevet 20. mai 2008 #22 Skrevet 20. mai 2008 Han får aldri sjans til å glemme det da jeg gjør han veldig oppmerksom på det en mnd i forveien, fram til datoen min! =) Og lister over hva jeg ønsker meg. Svigers, derimot, glemmer det ALLTID!! Men bryr meg egentlig ikke... får alltid fin presang i etterkant da de får dårlig samvittighet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå