Gå til innhold

noen ting jeg lurer på ang bhg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa har fått bhg plass fra august av, jeg har ikke bil eller lappen så blir kollektiv trafikk jeg bruker når jeg skal levere/hente, en ting jeg lurer på da, er at jeg bruker vogn på snuppa og siden jeg ikke har bil eller lappen så vil jo jeg levere/hente henne med vogna, åssen er det i bhg med vogn? går det an at jeg bare lar den være der? eller må jeg heller la være å bruke vogn?

ser nå at dette ble veldig teit forklart men dette er den beste måten jeg får forklart meg på, håper noen kan hjelpe :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnevognen kan stå igjen i barnehagen til du henter henne ja.. Veldig mange som gjør det.Spesielt om hun skal sove iløpet av dagen.. =)

Skrevet

så bra =D

begynte å lure på om jeg måtte kave meg gjennom tog og buss med en unge på armen, hehe... hun pleier ikke å sove i vognen om dagen da, men de har vel tilrettelagt noe opplegg der oxo! takk for svar :)

Skrevet

Jada.. Mini sover heller ikke i vogn.., gjorde ikke det når han startet i barnehagen akkurat 2 år gammel heller.. Han ligger på et rom hvor de har laget soverom med en liten seng.. =)

Barnevognen står i barnehagen hele dagen uansett.., for har ikke lappen selv.. =)

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å ringe til bhg. å spørre ang, dette. Det er ikke alle bhg. som har god plass til oppbevaring av mange vogner. De beste til å svare på sp. er faktisk bhg.....ring og spør du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...