Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg skal til å bestille med et bæretøy der størrelsene er 1: Passer for de som bruker str 32-40 (buksemål), eller S/M (t-skjortemål) 2: Passer for de som bruker str 42-50 (buksemål), eller L/XL (t-skjortemål) Jeg er størrelse M/L (38/40 over, 40/42 under), så da blir vel den ene akkuratt, mens den andre noe stor?.. Jeg har kjøpt meg rockering, og har planer om å gå ned litt nå, men det er jo kanskje ikke så lurt å satse på det heller.. Hvilken hadde dere gått for?
LadyLuck & Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 er det HotSling du skal bestille?? Da ville jeg valgt den største. Jeg kjøpte den som skulle være akkurat, og den er akkurat for liten =0(
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Nei, det er Obi Lenka (Beco) http://lotusbarn.no/butikk/index.php?main_page=index&cPath=216
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2008 Noen andre som vet hva som er lurt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå