Mamma_til_smurfen Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Det er virkelig ikke meningen å støte noen, men jeg vil bare ha deres mening.. Svigerforeldrene mine elsker loppemarked og kjøper veldig mye der, bl.a. klær. Har egentlig ikke gjort meg opp en mening om dette før, men.. Jeg har nå en datter på 6 mnd. Fra jeg gikk gravid og til nå har de "overøst" oss med klær til henne.. Vet at de mener bare godt med det, men jeg vet ikke om jeg her helt komfortabel med tanken på at vesla skal bruke godt brukte klær vi ikke vet hvor kommer fra.. Sikkert bare jeg som er litt sær, måtte bare få det ut. Og er som sagt interessert i å høre andres meninger om dette...
fox`y Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 jeg liker ikke å bruke klær som er brukt når jeg ikke vet hvor d kommer fra. jeg har arvet mye klær til gutta fra min søster å slikt.men fra loppemarked ville jeg ikke brukt. men der er jeg kansje litt sær.
Mamma_til_smurfen Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Har absolutt ingenting imot klær vi arver, da vet vi jo hvor de kommer fra :-) Men det er tanken på at man vet aldri hvor loppemarked-klærne kommer fra... Sikkert ikke farlig, svigermor poengterer nøye at alt er vasket godt og det tviler jeg ikke på.. Samboeren min vet at jeg ikke liker det helt, men det er ikke noe problem for han.. Synes ikke du er sær :-)
Duracella Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Gjenbruk er trendy for tiden. Men de bør jo se bra ut da. Det fins ingen grunner til å frykte sykdommer eller lure på hvor klærne kommer fra. Bare vask dem så er alt greit.
snirkeline Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Er ikke veldig glad i det selv,så det skjer ikke her. Men arver jo klær fra veninners barn/søskenbarn o.l,men det blir noe annet syns jeg.Da vet jeg liksom hvor det kommer fra. Vet ikke hvorfor det er sånn,for det er jo bare å vaske tøyet først....
Hildemor fra vest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Bodde tidligere i Bergen og da var det stadig vekk loppemarked i forskjellige bydeler..Kjempe artig og mange "skatter" å finne..Synes det er artig å ta en tur på fretex og jeg..Har god økonomi så det ligger ikke der men jeg elsker slike 2 hand butikker..Ser ikke noe problem i å bruke det på meg og ungene etter en runde eller to i vaskemaskinen,-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå