UpsyDaisy Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Er så bekymret:( Andre som har hatt så liten baby med bronkitt? Fikk ingen medisiner heller.. Noen som har erfaring med at det kan vise seg å være astma senere?
Sylwania Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 hei! babyen min er også 3 mnd gamel nå. Når han var 9 dager fikk han bronkitt. Han slet veldig med pusten og fikk derfor adrenalin og nesespray (han ble innlagt). Siden bronkittet kom fra et virus fikk han ingenting for det, men vi fikk beskjed om at om han fikk det senere så ville di nok gi antibiotika. Legen ga ikke det den gangen siden han var så bitte liten... Han har sliter ennå med mye slim og tetthet til tider. Har selv tenkt på at det kunne være astma, men har i ettertid fått beskjed om at han mest sansynlig har hatt RS viruset i tillegg og dette kan sitte lenge i kroppen på en liten baby.
UpsyDaisy Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2008 Det var ikke RS virus her heldigvis. Legen mente at siden jeg fullammer så ville det ta knekken på det, men det gjenstår jo å se.. Det er jo så fryktelig å se på at han nesten ikke får puste til tider for han er så tett:(
Sylwania Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Hvis han er så tett ville jeg ha dratt til legevakt eller barneklinikken. Min gutt blir ennå til tider så tett at han sliter med pusten og da tar vi turen til legen og får hjelp til nesesug. Vi har også fått brev fra legen vår slik at vi kan ta han med rett ned på barneklinikken om vi ønsker det. Sist han var veldig tett viste det seg at han pustet for masse ut i forhold til hva han pustet inn (blodprøven viste det) og han fikk da god hjelp av oksygen.
Sunshine26 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Hei. Sitter her i samme situasjon. Jenta mi var hos legen i går, siden crp var under 8 så gjorde de ingenting. Skikkelig surklen stakkar, stygg hoste. Litt feber. Huff, skikkelig ekkelt dette her. De er jo så små, 14 uker er jenta mi. Vurdere legevakten dersom det vedvarer, ikke løsner. God bedring til dere.
UpsyDaisy Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2008 God bedring til dere også Håper det går fort over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå